Aktualności       
Bank Spółdzielczy w Głownie
25

Witamy na stronie internetowej Banku Spółdzielczego w Głownie.
BS Głowno to Bank o ponad 100-letniej tradycji, oparty wyłącznie o polski kapitał, oferujący nowoczesne produkty i usługi bankowe. Do korzystania z naszych usług zapraszamy klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze i instytucje, rolników, oraz jednostki samorządu terytorialnego. Zapewniamy przyjazną i profesjonalną obsługę.

 [1]  2  3  >    >> 



Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Głownie umożliwia klientom indywidualnym odłożenie o 3 miesiące terminu spłaty rat kredytu, natomiast przedsiębiorcom oferuje zawieszenie rat maksymalnie do 30 września 2020.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Bankiem nr tel. 609 519 371 oraz przesłać uproszczony wniosek na dedykowaną skrzynkę mailową Banku: wnioski@bs-glowno.com.pl

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.


Wnioski do pobrania:
 

Dla Klienta Instytucjonalnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych_Klient instytucjonalny (doc)

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych_Klient instytucjonalny (pdf)


Dla Klienta Indywidualnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych_Klient indywidualny (doc)

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych_Klient indywidualny (pdf)



KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W GŁOWNIE

W związku z potrzebą dalszego ograniczania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa oraz w trosce o zdrowie i życie Klientów oraz pracowników Banku, wprowadzamy większe ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi Klientów.

Począwszy od dnia 27.03.2020 r. (piatek):

  • Kontakty osobiste z pracownikami placówki naszego Banku są możliwe tylko
    w szczególnych przypadkach, po uprzednim telefonicznym umówieniu się pod

     

nr telefonów: 609 519 351, 693 948 368.
(godz. 9:00 - 14:00)

 


Klienci, którzy posiadają bankowość elektroniczną oraz karty płatnicze proszeni są o:

  • dokonywanie wypłat gotówki z bankomatów,

  • składanie dyspozycji w bankowości elektronicznej,

  • płacenie kartą, telefonem lub zegarkiem w placówkach usługowo-handlowych,
    a w szczególności korzystania z funkcji zbliżeniowej.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i jednocześnie prosimy o wyrozumiałość.



354

  • Możesz otrzymać fałszywe smsy lub maile z informacją o rzekomym przekazywaniu środków do rezerw NBP i poleceniem zalogowania się na swoje konto, aby do tego nie dopuścić. Link kieruje do strony podstawionej przez przestępców, która wygląda jak strona Twojego banku. Taka spreparowana strona zapisuje dane do logowania na Twoje konto. Nie klikaj w link i skasuj wiadomość!
    Instytucje finansowe nigdy nie rozsyłają do swoich klientów wiadomości wraz z linkami do logowania.

  • Przestępcy podszywają się pod serwisy informacyjne lub strony rządowe i przesyłają informację lub film, których obejrzenie wymaga zalogowania się przez Facebooka. Nie rób tego – logując się tak naprawdę przekazujesz swoje dane i umożliwiasz oszustom wejście na swoje konto. Przez to Twoi znajomi mogą otrzymać, z Twojego profilu, prośbę o przesłanie pieniędzy za pomocą BLIKA oraz linki do wyłudzeń ich danych. Takie prośby od „znajomych” możesz także otrzymywać Ty. Nie daj się oszukać, nie podawaj kodu BLIK w wiadomościach! Najlepiej w takiej sytuacji skontaktować się telefonicznie z osobą proszącą o pomoc.

  • Fake news, czyli fałszywe, często sensacyjne informacje na temat epidemii,
    potrzebnego wsparcia żywnościowego, czy prośby o przekazanie brakujących środków ochrony itp. Wiadomości te zawierają złośliwe oprogramowanie oraz linki lub załączniki, które mają na celu wyłudzenie danych osobowych, a najczęściej też danych do logowania na Twoje konto w bankowości internetowej. Nie klikaj w takie linki!

  • Dostałeś propozycję zainstalowania aplikacji związanych z epidemią, np. mapy przedstawiające na bieżąco jej zasięg? Nie rób tego! Pobierając taką aplikację ściągasz złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane, np. dane logowania do bankowości internetowej. Wszystkie wiadomości możesz na bieżąco śledzić w oficjalnych serwisach informacyjnych, nie musisz niczego instalować na telefonie czy komputerze.

  • Uważaj na leki i testy na koronawirusa oferowane w internecie. Te „specjalistyczne” sklepy prowadzą do fałszywych stron pośredników płatności np. PayPal, pozyskujących poufne dane, czyli poświadczenia do bankowości internetowej. Nie daj się korona-oszustom!


352

Odłóżmy gotówkę, korzystajmy z płatności mobilnych!

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!

W naszym Banku Spółdzielczym mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.

Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

Równocześnie apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony – jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi.

Ich szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady

Tak będzie bezpieczniej, prościej i wygodniej. Na czas aktywności koronawirusa - ogranicz korzystanie z gotówki. Płać mobilnie: telefonem, zegarkiem lub opaską. Używaj karty bankowej i bankowości elektronicznej.

Copyright © Bank Spółdzielczy w Głownie           powered by netster 3.1