Aktualności       
Bank Spółdzielczy w Głownie
25

Witamy na stronie internetowej Banku Spółdzielczego w Głownie.
BS Głowno to Bank o ponad 100-letniej tradycji, oparty wyłącznie o polski kapitał, oferujący nowoczesne produkty i usługi bankowe. Do korzystania z naszych usług zapraszamy klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze i instytucje, rolników, oraz jednostki samorządu terytorialnego. Zapewniamy przyjazną i profesjonalną obsługę.

 <<    <  [4]  5  6  >    >> 




Płać kartą Visa i wygraj nawet 10 000 zł na zakupy w Lidlu!

Weź udział w świątecznej loterii, bo do wygrania są wyjątkowe nagrody: 4 x 10.000 zł oraz 12 x 1.000 zł do wydania w Lidlu!

Dodaj swoją kartę Visa do aplikacji Lidl Plus i zarejestruj ją na stronie www.lidl.pl/visa. Im więcej razy zapłacisz przy użyciu Lidl Pay, tym większą masz szansę na wygraną.

Dowiedz się więcej na www.lidl.pl/visa. Loteria trwa do 24 grudnia 2020 r.

Nie masz jeszcze karty Visa? Zapytaj w naszym Banku!



Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,

zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:

  • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego
    lub
  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    lub
  • Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    lub
  • Oświadczenie.

Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu i są dostępne do pobrania ze strony Funduszu:

https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf (wzór pełnomocnictwa - str. 62, wzór oświadczenia – str. 64).     

Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie przez Fundusz Umowy.

W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.
 

Z poważaniem

Bank Spółdzielczy w Głownie
 



359


Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!

Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!
 

  • Dostęp do rachunku kiedy chcesz

W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobisty, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.

  • Przelewy w dowolnym momencie

Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – to tylko parę kliknięć.

  • Portfele cyfrowe i BLIK

W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ta usługa to bezpieczeństwo i ogromna wygoda w jednym.

  • Zarządzanie subskrypcjami

To zupełnie nowa usługa, dzięki której możesz w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz możesz zablokować pobieranie środków z karty przez sklep internetowy. Nowa funkcjonalność to również śledzenie na bieżąco do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę SGB oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności, np. za serwis streamingowy.

  • Zmień limit

Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!

  • Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej

SGB Mobile jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego bankowania.



Zmiany w zakresie funkcjonowania usługi 3D Secure

KOMUNIKAT

dotyczący zmian od 31.10.2020 r. w zakresie funkcjonowania usługi 3D Secure

(płatności kartą w Internecie)

Szanowny Kliencie,

przypominamy, że z dniem 31.10.2020 r. wejdą w życie zmiany w zakresie funkcjonowania usługi 3D Secure dla wszystkich kart płatniczych. Od tego dnia podczas płatności internetowych kartą płatniczą z wykorzystaniem usługi 3D Secure obowiązkowe będzie tzw. silne uwierzytelnienie, czyli potwierdzanie transakcji poprzez jedną z poniżej podanych metod:

  • podanie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie kodu przesłanego za pomocą SMS na numer telefonu komórkowego powiązanego z kartą klienta lub

  • potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej SGB Mobile (nie dotyczy kart walutowych oraz wszystkich kart klientów instytucjonalnych, aplikacja SGB Mobile dedykowana jest wyłącznie dla klientów indywidualnych).

 Aby od 31.10.2020 r. można było dokonywać płatności kartą w internecie, należy ustalić sposób autoryzacji:

  • na infolinii Call Center pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie) lub 61 647 28 46 (z telefonów komórkowych i z zagranicy),

  • w aplikacji mobilnej SGB Mobile,

  • w placówce Banku.

W przypadku nie wybrania żadnej metody potwierdzania transakcji z wykorzystaniem usługi 3D Secure (aplikacja SGB Mobile lub odpowiedź na pytanie weryfikacyjne + sms) od dnia 31.10.2020 r. nie będzie można zapłacić za transakcje wykonywane w internecie, jeżeli sklep internetowy będzie wymagał dodatkowego potwierdzenia.

Do 30.10.2020 r. transakcje internetowe potwierdzane będą nadal za pomocą dotychczasowych metod (hasło statyczne lub hasło 3D Secure – kod wysłany sms).

Informujemy, że posiadamy aplikację mobilną: SGB Mobile dostępną w sklepie Google Play oraz App Store, zachęcamy do jej pobrania i korzystania z mobilnej bankowości.

../download/files/!_podstawowy/pdf_ico.png
Regulamin aplikacji SGB Mobile

Copyright © Bank Spółdzielczy w Głownie           powered by netster 3.1